Děkujeme za pochopení.
K82a26t92e37ř61i59n85a 18T81y76c39o90v97á
můj ty smutku a zármutku. takže pokud to jde, dobře vybraná soukromá škola
L69u66m67í10r 14G39a97z16d15a
Takže lidské poznání se posunulo dále od Newtonovy fyziky k teorii relativity, pronikáme hlouběji do struktury protonů a neutronů, dále do hlubin vesmíru, ale děti pro jistotu přestaneme učit i základy přírodních věd? Zřejmě se vracíme do středověku. Díky za blog, je to horší, než jsem si myslel, ale lépe je vědět pravdu.
J89a85n 18R17á35ž
Jak jsem si přečetl názorovu smršť na téma "multikulturalismus" pana Jiřího Kubíčka níže, napadla mne myšlenka, jak by to u nás vypadalo , kdyby názory jím prezentované se staly státem prosazovanou politickou doktrinou.
Přiznám se, že při této představě jsem se až zapotil hrůzou.
L87u38b47o60m31í45r 75T67y15p45n21e46r
Nehledě na to, že pan Kubíček nepokrytě lže.
Rozhodně v případech článků z iDnes, kdy se ohání tím, že jde o anonymní autory. Není to pravda. Pod jedním je jasně plným jménem podepsán Michal Bělka, u druhého je sice zkratka ane, ovšem ta se dá rozkliknout a poté člověk zjistí, že jde o autora jménem Adam Němec.
Takže jeho komentář
"Když nějaký anonym něco někam naškrábe, tak to se nevyvrací, milý pane. To se čeká, jestli to nepotvrdí někdo, kdo už má zpravodajsky něco za sebou a osobně si za tou novou informací stojí. Do té doby je to v kategorii "pavlačová drbárna".
A jestli chcete argumentovat čteností, tak víc než idnes má seznamzpravy a víc než lidovky má ceskatelevize. Doporučuji oboje, ty vaše anonymní krysy si tam vůbec neškrtnou."
je naprosto mimo. Ale když už se chce takto ohánět, tak by si měl uvědomit, že paragraf 184 TZ nám jasně říká:
(1) Kdo o jiném sdělí nepravdivý údaj, který je způsobilý značnou měrou ohrozit jeho vážnost u spoluobčanů, zejména poškodit jej v zaměstnání, narušit jeho rodinné vztahy nebo způsobit mu jinou vážnou újmu, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok.
(2) Odnětím svobody až na dvě léta nebo zákazem činnosti bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným obdobně účinným způsobem.
No a jelikož se jedná o bod dva, tak pan Kubíček cekem riskuje to, že si dva roky nikam nenapíše.
M48i33l73a54n 85V93a55l33á75š20e12k
Nedivím se, vždyť současný a nový evropský ovčan bude tady od toho aby nepřemýšlel a jen slepě poslouchal co nám nařídí ta nová eurověrchuška.
J53a52n 60R30i53c38h77t69e61r
Od té doby, co učitelka našemu mladýmu v 5. třídě sdělila, že diamant nemůže být křehký, když je přece nejtvrdší, a o rok později mu pro změnu tvrdila, že středem galaxie je Slunce a ne černá díra, jak tvrdil on, protože "by nás to přece vcuclo", už se nedivím ničemu.
L81e12o61n32t87ý66n17a 72C92h93v97á91t96a68l12o23v82á
Problém školství je v tom, že je státní a povinné. Dokud bude školství státní a povinná docházka, bude to jen horší. Jen to není chyba systému, jak se někteří domnívají, ale je to jeho základní vlastnost.
K66a74r22e10l 56V12a93š67í93č70e14k
jste b-b,. skolstvi je vsude povinne a statni a nekvalitni u nas jsou ty soukrome skoly, ne ty statni, podle jednoho zkoumani školni inspekce byla mezi nejhorsimi skolami jen jedna statni, ostatni byly soukrome
V68i81k22t33o58r 66N30á22r32o96ž36n47ý
Paní Vachatovou bych přirovnal k Josefu Goebbelsovi, když se podívám na diskusi viz níže. Je to velice schopná manipulátorka, která v hlavách jednoduchého stáda dokáže ze lži vytvořit pravdu. Důvodem , proč mají být Newtonovy zákony "upozaděny" není multi kulti výchova, ale zvýšení rozsahu vyučované informatiky, čemuž jako laik na školství nerozumím. Nenapadá mne totiž, co více by se měly děti na téma informatika na ZŠ učit. Můj syn, kterému je 14 let umí natočit, setříhat video, dát k němu hudbu, umístit jej na youtube, umí vytvořit jednoduché webové stránky, umí vytvořit jednoduchou tabulku s grafem v excelu. Co by měl umět více ? To radši ať se na ZŠ učí fyziku a s informatikou ve velkém zápasí na SŠ. To, že jsou tlučeny na půdě ZŠ do dětí různé zvrhlé ideologie je pravda. Je pravda, že je třeba se proti tomu bránit. Proč ale při psaní blogu používat takové nekalosti jako lži a manipulace ? Nejde něco napsat na toto téma i bez toho ? Že by to nebylo tak úderné ? Tak to máte smůlu. Já radši slušné a korektní blogy ..... kdo lže je pro mne už z podstaty nedůvěryhodný a tudíž nevolitelný...
L82u26k14á58š 55Z82á58v16o69d76n21ý
Takže důvodem k upozadění je zvýšení rozsahu informatiky, ale multikulti se upozaďovat nemusí, naopak se taky zvýší? To nějak nedává smysl ne? Naopak je jasné, že jak informatika, tak i to multikulti (i kdyby se nerozšířilo) má větší prioritu, než Newtonovy zákony. Takže v čem paní manipuluje?
P93e49t81r 54M58a37n30d71a
je li Kubíček robot ? Kdo ho programoval ?
J68i34ř21í 84K68u48b11í80č10e59k
Programovala mě skupina lesbických černošek ze Střediska pro neomarxismus, multikulturalismus a potírání bílé rasy.
J40i97r44i 22C20e22e
Ovanul mě mrtvolný zápach tlejícího Zdeňka Nejedlého...
Děti sice budou vědět úplný hxxxx, ale budou je umět správně zasadit do kontextu. Zejména budou mít kompetenci rozeznat, že hxxxx je špatné, protože je hnědé. A hnědá je barvou reakce...
Na jednu stranu sice budou mít "kompetence" dohledat si informace na internetu, na druhou nebudou mít potřebnou sadu vědomostí, aby dokázaly posoudit relevanci nalezených dat...
Vedení ke "kritickému myšlení" ve skutečnosti znamená nekritické převzetí a papouškování oficiálních dogmat, se kterými je zakázáno polemizovat...
Neomarxisté mají na školství více devastující vliv, než měli komunisté a nacisté...
I ti komunisté celkem záhy vzali na milost "buržoazní pavědy", na exaktní vědy jejich ideologie vesměs vliv neměla.
Pak se zase budeme divit, proč se od nás východní Asie vzdaluje v kvalitě školství světelnou rychlostí.
J96i97ř14í 11B39r18e84z75o62l93u76b64s12k89ý
Když pominu, že to všechno co je napsané v závěru je naprosto nechutné a děsivé, nejhorší mi připadá toto
"aktivní spolupodílení se podle svých možností na přetváření společnosti"
a chtěl bych vědět, která lidská zrůda takovou větu dokáže vypustit z úst
L57u14b28o89m16í81r 76H16r19u23š80k66a
Valachová, Plaga, Růžičková a neziskoví paraziti, likvidátoři vzdělávání!
- Počet článků 17
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 10166x
Jsem konzervativec a pravičák. Píšu tak otevřeně, jak to jen dnes jde, o tématech, o nichž se už mluvit nemá.
http://www.natalievachatova.cz